- 30 dages åbent køb!
- Gratis fragt (ved køb over 249 kr)
- Hurtig levering!
- 30 dages åbent køb!
- Gratis fragt (ved køb over 249 kr)
- Hurtig levering!
- 30 dages åbent køb!
- Gratis fragt (ved køb over 249 kr)
- Hurtig levering!
Item 1 of 3
En retur eller reklamation foretager du nemt her i vores webshop. Klik her for at logge ind ved at angive ordrenummer og e-mailadresse.
For at se alle ordrer, du har lagt hos os, logger du ind ved at trykke på "Konto" øverst på siden. Har du aldrig været logget ind før, vælger du "Glemt adgangskode?" og får en ny. Her kan du selv vælge, hvordan du vil returnere eller reklamere en vare, der ikke fungerer.
For at bytte et produkt eller returnere på åbent køb logger du ind på vores side. Derefter klikker du på "Retur" og derefter "Opret retur/reklamation" og følger instruktionerne. Du kan også kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med reklamationen. Tilbagebetaling sker efter godkendt retur.
OBS! Husk, at varen skal være i god stand.
For at reklamere over en defekt vare logger du ind på vores side. Derefter klikker du på "Retur" og derefter "Opret retur/reklamation" og følger instruktionerne.
Du kan også kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med reklamationen. At modtage et returnummer er ikke det samme som en godkendt reklamation. Efter godkendelse fra os vender vi tilbage med information om, hvordan du skal sende varen retur. Dette er for, at du ikke skal betale for fragten tilbage til os. Varen skal være os i hænde inden for 14 dage efter dette.
Ved godkendt reklamation sender vi dig en ny vare fragtfrit. Hvis vi i stedet skal kompensere dig gennem tilbagebetaling, sker dette via indsættelse på den konto, du har angivet i formularen, alternativt via det betalingskort/bankkonto, du betalte med.